Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Wednesday 6 July 2011

Perubahan & Istiqomah

Ushh!!! berat betul tittle entry aku kali ni...aku sendiri naik takut nak baca...hehehe...korang pikir agak2 senang x bila kita buat keputusan dalam perubahan pemakaian kita...agak2 besar x cabarannya???

Paling tidak firstly dah tentu...PANDANGAN....org bila dah biasa tgk kita type baju lain tetiba kita pakai lain dari kebiasaan...sudah tentu lain pandangan mereka...so kita ni pun tentu perasan dan mula agak segan dgn pandangan diaorg  itu....ttp selalunya pandangan ini nampak sangat bg mereka yg segan nak bertanya........

Secondly...CARUTAN...yg ni biasanya kpd kengkawan rapat...yg dah closed dgn kita....cthnyer " wah!!!dah pakai i***r skrg??hebat"...hebat x hebat kita jer tau bahawanya apabila sesuatu keputusan yg dah dibuat kita akan rasa takut sama ada kita boleh istiqomah ataupun tidak...

Thirdly....KATAAN...dah tentu dalam masa sebulan mana2 orang sekeliling kita akan mula perasan perubahan kita... dah tentu kita jadi bahan perbualan.....malu seh...jika kita jadi bahan bualan....huhuhu...

Aku berharap aku diberi kekuatan dalam menunaikan tanggungjawab aku sbg muslimah...terlalu byk sbb mengapa aku membuat perubahan ini.....mungkin masanya telah tiba....setelah penangguhan perlaksanaannya sekian lama...moga hidayah kecil ini tetap terpelihara...apapun...jangan salah anggap...berfesyen tetap berfesyen...cuma bentuknyer berlainan sikit dari kebiasaan....apapun...jangan lupa...
SELAMAT BERFESYEN MUSLIMAH...hehehe...

No comments:

Post a Comment