Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Thursday 30 June 2011

Heliza & Fesyen Bertudung

Alhamdulillah...walaupun wajah kita tidak secantik ciptaan Allah yang lain... yang lebih cantik...sesungguhnya aku amat bersyukur padaMu Ya Ilahi...aku dikurniakan cukup sifat.....kesihatan yang baik....rahmatMu yang tidak ternilai...terlalu kerdil hambaMu ini....masih ada insan lain yang kurang sempurna berbanding aku....

Fuhh!!!syahdu pulak di pagi Jumaat ni...ekceli bila menyentuh tentang kecantikan ini...terlalu subjektif...kadang pada mata kita cantik...tidak pada mata org lain...kadang ada yang kurang cantik...tapi dek personalitinyer yang baik...membuatkan ianya jadi cantik.....tapi jika Allah dah kurniakan kecantikan ditambah dengan peribadi yg baik....busana yang cantik...maka bertambahlah kecantikannya...

Kali ini aku nak bawa korang mengintai sorang artis ni....pada aku artis ni sangatlah cantik...berkulit putih, bermata galak, comel, cute, berbusana muslimah....MashaAllah cukup segalanya....cukup sempurna pada mata aku ciptaan Allah ini...siapa agak2nyer ekkk????sah2 korang dah tau...bila baca tittle entry aku kat atas tu....sapa yg aku maksudkan???dah tentulah cik adik Heliza Helmi ini....suka sangat aku tgk wajah cik adik sorang ni...harap2 Ija tak marah ekkk..akak ambik gambar Ija kat facebook masuk blog akak ni....

Korang setuju ke tak???bila aku kata Heliza ni cantik???tak caya meh tengok...ni aku ambik gambar dia yang bukan dalam sesi fotografi...kalau sesi fotografi.... sah2 tambah cantik..dgn make up tebal...photo editnyer lagi...sah2 berlibat kali ganda cantiknye...

cantik sangat Ija pakai kombinasi warna ni...meriah...

wajah suci pagi2..tanpa make up ekkk...korang imagine muka korang bangun pagi mcm mana..hahaha...

kurus..tinggi...pakai jubah..adeiii...cantiknyer kamu...

pakai casual dan ragged...still menutup aurat...sgt cantik...

sgt suke tudung dan jubag ni.....cantik..cantik...agak2 kalau aku pakai baju yg sama cantik gak ke ekk...hahaha..

gambar Ija gi kenduri kawen kawan dia...wpun pakai tudung melepasi dada still cantek ko dik nun...merah dgn kulit yg putih mmg naik...

Jubah dgn hod kepala ni pun...sgt cantek dipakai...dah orgnyer mmg cantek...

pakai simple jer...tudung bawal besar melepasi dada...pun nampak cute..

apa pun yg dia pakai mmg nampak cantek...
Jika kita meletakkan kecantikan kita..ditempat yang betul...maka bertambah la cantiknya....pakai tudung labuh pun tetap cantik...so.... cik suzie bila lagi nak pakai tudung labuh sikit...skang ni pakai tudung saiz m...lepas2 ni pakai la saiz L lak...lama sikit bleh pakai size xl...chaiyok2....Selamat Berfesyen..

No comments:

Post a Comment