Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Thursday 16 June 2011

Aku & Aksesori

Korang rasa la org kebanyakan cam aku, aku & aku ni....boleh tak bergaya dgn pelbagai aksesori??? Sah2 tak boleh kalau nak suh aku bergaya dgn aksesori2 mahal cam Raflesia  ke....sure ada yang kata aku makan rasuah lak nanti...atau aku ditaja oleh Dato' yang mata juling sbb tergoda ngan aku...ekekeke....

Tapi kalau korang tanya aku....sure aku jawab...sapa kata tak boleh???korang ingat anak raja atau golongan bangsawan jer ke boleh bergaya dan berfesyen???so n3 kali ni aku nak bawa korang tgk apa antara koleksi aksesori yang ada pada aku...ni setelah ditolak aksesori aku yg putus...hilang...aku lupa letak mana atau yg sewaktu dgnnyer...hehehe...


 Yang ni antara koleksi rantai tgn aku....tak termasuk rantai tgn emas la....yg aku adapun rantai emas... ada la 2-3 urat jer...sbb apa aku tak bape suka pakai rantai emasni????...sebab..... bila design emas2 berubah2...aku tak dpt nak follow...sebabnyer.. kewangan aku jugak berubah2...so sbb tu aku lebih suka pakai aksesori2 cenggini...


Aksesori2 aku ni selain yg aku beli...byk gak yg aku terima hadiah....ntah ngapa aku suker sangat  aksesori  yang ala2 mutiara...sbb aku rasa ianya klasik...tp lately ni aku suka lak bangle macam gambar ni...


 Alah...bukannya mahal pun....dulu mula2 kuar mmg agak mahal...tp skang ni kalau pergi masjid India korang tau la harganya berapa...menggila aku nak beli bila jumpa kat sana...rasanya macam satu gerai aku nak beli sbb murah dan cantik...tp sudahnya aku beli tiga jer...nyesal tul....kalau ada sapa2 nak pergi nanti roger aku...aku nak kirim...hehehee....



Macam aku yang kurang berkemampuan ni....aksesori2 cenggini jer la yg aku mampu....tak peduli la apa org kata kat aku...dah aku suka....cantik pada pandangan aku....aku pakai jer....pada pandangan korang cantik tak???hehehe....jangan jadikan harga yang mahal jadi kengkangan utk korang beraksesori...mana yg korang mampu...korang beli...cam aku...murah pun tak kisah janji aku dpt bergaya....hahahaaa....





Yang ni lak...koleksi rantai yang aku ada...tgk....mostly semuanya mutiara...dan sedikit kristal.....tp lately ni aku kurang dah pakai rantai ni...sbb kalau aku nak pakai aku tpaksa singkatkan sikit tudung aku...so bila dah singkat..apa lagi??? yg tak sepatutnya nampak boleh ternampak.....auwww...

So pada semua...jangan malu beraksesori...walaupun murah tapi jika korang pandai menggayakannya...sure korang  nampak cantik dan bergaya....Selamat Berfesyen.....

No comments:

Post a Comment