Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Tuesday 14 June 2011

Kisah Inner Yang diNodai...

Semalam duk citer pasal koleksi inner aku tu...aku ada sentuh berkenaan satu inner yang telah aku nodai...sbb apa? sbb aku hangin bila aku tgk balik gambar aku masa pakai inner tu....cuping telinga aku hampir nampak dek gara2 inner tu ada kulit pengeras tu....masa memula pakai mmg ok cam gambar aku ni...Itupun kalau korang perasan kedudukan inner aku tu dah nampak cam senget...


Tapi bila aku tengok satu lagi gambar ni...mashaAllah dah macam minah indon cleaner kat opis aku jer lagaknya....inner tu dah makin naik....aku ni dah la tak mau duk diam so inner berawning ni pun tak nak duk diam....sbb tu la aku ambik keputusan aku buang kulit pengeras inner ni...nyampah i....ekceli gambar ni masa farewell party salah sorang staff opis aku yang retired....apa lagi makan2...ntah bape cucuk sate aku makan...mana la tak hampir gemuk...hampir jer yer...hahahaa....


Utk pengetahuan semua...opis aku ni...majoriti jantan belaka...yg ada pompuan pun aku bertiga jer...sapa mereka...ni ha...staff aku...syam ngan syikin...cantik buruk...baik jahat...tinggal kitaorg ni jer la...apapun kitaorg cantikkan...Pengsan!!!!hahahaa....


 
Apapun i love uols....

No comments:

Post a Comment