Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Tuesday 28 June 2011

Aku & Fesyen Family

Bila sentuh bab Family Fesyen...pening gak kepala ni nak memikirkannya...lebih2 lagi bila ada event or function....mungkin org lain x pening...tp aku suke pening2kan kepala aku....sbb apa???sbb aku suke nak sama tema....hehehe...sendiri carik susah...

Mulanya aku jer yg aktif...nak pakai baju same2 sefamily ni...tapi...lama kelamaan Mr. Hubby pun sama naik...skang ni x yah suruh...nak gi mana2 dia dah tau nak pakai baju apa...sbb tgk aku pakai colour apa...hahaha... contohnyer gi jejalan satu family masa weekends....mcm ni la baju kitaorg..

Cool tak?? Hehehe....time ni Along tgh sakit perut..tu yg muka seposen tu..   


Time jalan2 takpe lagi..sebab boleh main belasah pakai baju T yg sama colour jer...tapi bile time ada events...usshhh!!!!...mau tido x lena aku nak pikir...apa baju la nak pakai satu family ni...time ni Mr. Hubby maleh nak layan...ko pikir la sendiri...

Masa ni Family Dinner 2009...Ajin pun tak ada lagi...menang anugerah Baju Family Terbaik..x sia2 aku kuar modal..

Masa anak dua dulu...ok lagi...tp skang dah anak tiga dah dik nun oii...haaa...tak pening kepala mama dia nak lengkapkan baju sorang2....dari baju hingga ke kasut...penuh ketelitian aku memikirkannya....contoh paling dekat masa Harta Family Day bulan Februari lalu...dari kasut hingga ke baju...semuanya merah hitam....

Alahai...x nampak lak kasut2 kitaorg sekeluarga ni...hehehe..time ni Ajik menang baju terbaik kanak2 lelaki...

Selain daripada events...time raya satu lagi hal...punyer la pening nak completekan baju satu family ni...dari yg sekecik sampai la yang sebesar...tak sabar taun ni raya nak tgk Ajin pakai baju melayu....
Ni gambar lama..taun 2009 kut...first time nak rasa ambik gambar kat studio..muka suci jer masing2.. sesuci Lebaran..

Time anniversary aku yg ke-7 taun lepas...aku buat tema retro satu family....ekceli tak plan pun...tetiba terasa nak beli baju kotak2 kat anak2...kebetulan mama dgn papa diaorg mmg dah ada baju kotak2..so apa lagi...on je la...hehehee...


Suker sgt time...papa dgn anak2 mama sporting semuanyer...lov uols so much..

Nak kata baru x baru...time ni lak...masa celebrated besday Ajin yg setahun...aku tempah t-shirt dgn tulisan sorang satu kat baju...supper mommy...cool daddy...sweet daughter...charming son & adorable son...ekceli nak baju biru tulisan putih...tapi stok t-shirt time tu x ada la pulak...ini jer la yg dapat...apapun..i like...


cute tak baju kitaorg ni???hehehe..

Apapun korang nak berfesyen...tak kira individu atau satu family...kalau ada kemahuan disitu ada jalan... x semestinyer semuanya nak beli baru...kadang2 dengan stok baju yg ada...kita boleh suai padankan...janji cool satu family...hehehe...Selamat Berfesyen..







No comments:

Post a Comment