Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Wednesday 15 June 2011

Siapa Hana Tajima ??

Kini ....bila sebut jer Hana Tajima...rata2 akan memperkatakan tentang style tudung & kecantikan beliau.....fenomena style tudung Hana Tajima kini dah menjadi ikutan buat semua remaja-remaja bertudung....tapi.... bukan semua remaja sajer....aku yang remaja purba ni pun minat giler kat dia.....ahakss..

Gambar Ihsan Mr. Google
Gambar Ihsan Mr. Google

Hana Tajima anak kelahiran kacukan British dan Japan ni...sangat cantik pada mata aku...wajah yang polos dan air muka yang cukup menenangkan....kehadiran beliau di persada seni fesyen kini menjadi ikutan dek kerana style tudung dia yang ringkas tp still look nice....dia skrg menjadi pereka fesyen utk butik Mysaa.....superb budak ni....

Gambar Ihsan Mr. Goggle
Aku belum sempat lagi membaca biografi Hana Tajima ni in details...tapi sapa yang berminat boleh baca blog dia kat sini Hana Tajima ...aku nak tau sgt bagaimana dia boleh convert to Islam...aku doakan agar dia terus kukuh dengan akidah Islam...dan menyedarkan ramai lagi umat Islam yang belum bertudung agar bertudung....Hana Tajima ni jugak baik dengan Yuna... banyak juga fesyen Yuna diilhamkan oleh Hana Tajima......

Gambar Ihsan Mr. Google


Ermmmm...masa mula2 aku tgk shawl satin ni aku macam tak suka...bukan apa...macam poyo jer aku tgk....tapi... bila tgk si Hana Tajima dgn Yuna ni pakai...comei jer....sah2 diaorg ni comei...ishhh2...aku sikit jer nak sampai tahap comei tu....hahaha....cuma comei aku klise sikit.....

pada korang semua tak kisah la macam mana gaya dan fesyen kita...selagi kita tak membuka aurat... aku rasa teruskanlah berfesyen...tapi ingat jangan berfesyen yg keterlaluan pulak...aku tau.... akupun byk yang perlu diperbaiki dalam konsep menutup aurat ni....InshaAllah masanya akan tiba...bak kata lagu Back Street Boy masa aku remaja dulu...Step By Step....Ok...Selamat Berfesyen...

2 comments:

  1. aku selalu tengok budak remaja pakai tudung ni. minah ni memang cantik. pakai apa saja mesti cantik...kalau aku pakai ko rasa camana?hahha..makin bulat mukaku ni kan?hahha

    ReplyDelete
  2. Beb...kalau dah fesyen...muka bulat pun nampak cantik..sbb org tau kita up to date...cer cuba try...

    ReplyDelete