Aku & Fesyen bukannya blog mewah untuk ditiru oleh orang ramai...tetapi hanyalah blog kebanyakan yang ingin berkongsi tips, citarasa dan pandangan berhubung fesyen orang kebanyakan seperti aku, aku dan aku.....kepada yang sudi membaca, memfollow atau berkongsi pandangan amatlah dialu-alukan...jika ada yang ingin mengkritik pun biarlah berpada-pada....Selamat Berfesyen....

Wednesday 15 June 2011

Custom Made Tudung Awning

Haaa...korang penah dgr tak custom made tudung awning.....custom made tudung awning ni maksudnya kita tempah khas ikut suka kain dan design kita.....so far aku ada dua helai jer custom made tudung awning ni...sbb apa ada dua jer???...sbb harga dia agak mahal yer...sehelai menjangkau RM55.00.....kalau kat pasar malam kita boleh dapat 5 helai tudung awning yg harga RM10.00 la...

Apa kelebihan tudung custom made ni????...kelebihannya sbb kita boleh sesuaikan dgn baju yang kita ada dan material tudung tu yg kita boleh pilih sendiri...dua2 tudung ni aku tempah kat member aku kat Tudung Al-Imrans. So far mmg aku puas hati dengan material lycranya...sgt cantik dan selesa....Ni dia koleksi tudung awning custom made yg aku ada.....


Tudung awning ni first tudung awning yg aku tempah utk raya tahun lepas....aku pilih design scallop sbb lebih besar dan dapat menutup dada...aku gandingkan dgn baju kain chiffon yang dijahit oleh Tukang Jahit aku sejak dari aku kecik...iaitu Hasnah Taylor....sapa lagi kalau bukan mak aku....setakat ni...belum ada tukang jahit aku yg sesedap baju yg mak aku jahit.... sayang sgt kat Mak....Muahhhh!!!!


Ni pulak second tudung awning custom made aku.....sorry tak nampak kain baju ni yg sama dgn awning tu.....akceli pd pandangan aku...kalau ada yg berminat nak tempah custom made tudung awning ni...jgn pilih corak kain yg terlalu crowded...ianya hanya akan menampakkan keselekehan dan keserabutan mata jer....cukup dgn 2-3 jenis warna sahaja.....ok...Selamat Berfesyen....

No comments:

Post a Comment